#1 2010-10-11 17:55:56

Kwiatek233

Moderator

Zarejestrowany: 2010-10-10
Posty: 5
Punktów :   

AKT2

SIEDZIBA RADAMENTA
Cel Misji: Znale¼æ Siedzibê Radamenta;
Miejsce: Kana³y pod Lut Gholein;
Zleceniodawca: Atma;
Nagroda: Ksiêga umiejêtno¶ci.

W kana³ach pod Lut Gholein czaj± siê odra¿aj±ce potwory ¿ywi±ce siê ludzkim miêsem. Ich przywódca wraz z hord± oddanych mu s³ug zabili wielu ludzi.
Zadanie uaktywnia siê podczas rozmowy z Atm±.
Radament - superunikalny potwór znajduj±cy siê w kana³ach pod miastem jest odpowiedzialny za ¶mieræ wielu mieszkañców, w tym syna i mê¿a Atmy. ¯±dna zemsty kobieta zleca ci za zadanie zabicie go. Bestia znajduje siê na 3 poziomie kana³ów, obstawa Radamenta to mumie i szkielety, które mog± byæ wskrzeszane przez swego pana. W nagrodê za zabicie bestii prócz Ksiêgi umiejêtno¶ci dodaj±cej jeden punkt do wybranej umiejêtno¶ci, mieszkañcy Lut Gholein obni¿± ceny swoich us³ug. Poza tym w skrzyni zdajdziemy jeszcze Zwój Horadrimów, który przyda siê nam w kolejnym zadaniu...

LASKA HORADRIMÓW
Cel Misji: Znale¼æ Kostkê Horadrimów, Laskê Królów oraz Zwieñczenie Laski Horadrimów, dokonaæ ich transmutacji w Kostce;
Miejsce: Kana³y pod Lut Gholein, Sale Umar³ych, Robacze Gniazdo, ¦wi±tynia ¯mijoszponów;
Zleceniodawca: Deckard Cain;
Nagroda: Wej¶cie do Komnaty Tal Rasha.

Decard Cain mówi, ¿e magowie z bractwa Horadrim zamknêli potê¿nego potwora Duriela w grobowcu, by nikomu nie wyrz±dzi³ krzywdy. Ci sami czarodzieje utworzyli laski, które nape³nili specjaln± moc± daj±c± mo¿liwo¶æ otworzenia ukrytych wrót grobowca Tal Rasha.
Po tym jak jedn± z nich ukrad³ k³amliwy czarnoksiê¿nik, drug± postanowiono podzieliæ na dwie czê¶ci - drewniany kij oraz metalowe zwieñczenie - i ukryæ je oddzielnie, by nie zosta³y odnalezione.
Zadanie uaktywnione jest podczas rozmowy z Cainem, po zabiciu Radamenta i przyniesieniu zwoju Horadrimów.
Zwój Horadrimów, który znale¼li¶my podczas wykonywania poprzedniego zadania, zanosimy do Deckarda Caina. Ten po odczytaniu zwoju zleci nam kolejn± misjê - odnalezienie staro¿ytnych artefaktów Horadrimów i po³±czenie ich w ca³o¶æ. Pierwszy z nich i zarazem najwa¿niejszy, Kostkê Horadrimów, zdobêdziemy na 3 poziomie w Salach Umar³ych. Po drugi artefakt, Laskê Królów, udajemy siê na Dalek± Oazê, gdzie odszukamy wej¶cie do Robaczego Gniazda, w którym na 3 poziomie znajduje siê owa laska. Na najni¿szym poziomie Gniazda przyjdzie nam siê zmierzyæ z królow± piaseczników - Zimnoczerwem. Ostatni z artefaktów, zwieñczenie laski horadrimów - Amulet ¯miji - le¿y na o³ta¿u ¯mijoszponów w ¦wi±tyni ¯mijoszponów na poziomie 2. Gdy ju¿ zdobêdziemy wszystkie te przedmioty musimy transmutowaæ w Kostce Horadrimów dwa pozosta³e. W ten sposób powstanie Laska Horadrimów, któr± zanosimy do Grobowca Tal Rasha, po w³o¿eniu jej w otwór na pode¶cie, otworzy siê przej¶cie do komnaty, w której przyjdzie nam zmierzyæ siê z Durielem.


SPLAMIONE S£OÑCE
Cel Misji: Zniszczyæ o³tarz;
Miejsce: ¦wi±tynia ¯mijoszponów;
Zleceniodawca: Drognan;
Nagroda: Zwieñczenie Laski Horadrimów.


Po wej¶ciu do Zaginionego Miasta s³oñce przestaje ¶wieciæ i nastaje ciemno¶æ. Drognan poszukiwa³ odpowiedzi na temat, dlaczego tak siê dzieje i uwa¿a, ¿e jest to zwi±zane ze ¦wi±tyni± ¯mijoszponów. Znajd¿ j± pod pustynnymi piaskami i rozwi±¿ problem tej kl±twy.
¦wi±tynia ¯mijoszponów znajduje siê w Dolinie Wê¿y, musimy przebyæ korytarze ¦wi±tyni, pokonuj±c po drodze hordy ¯mijoszponów i zniszczyæ o³tarz, dziêki czemu do ¶wiata Sanktuarium powróci dzieñ, a my zdobêdziemy zwieñczenie laski horadrimów.

TAJEMNE SANKTUARIUM
Cel Misji: Znale¼æ Dziennik Demonologa;
Miejsce: Pa³acowe Piwnice poziom 3, Tajemne Sanktuarium;
Zleceniodawca: Drognan;
Nagroda: Portal do Kanionu Maga


Drognan dawno temu, podczas swoich poszukiwañ odnotowa³, ¿e aby doj¶æ do grobowca Tal Rasha trzeba rozprawiæ siê z Demonologiem, w³adc± ¿ywio³ów, którego znale¼æ mo¿na w Tajemnym Sankturarium. Co prawda sam Drognan nie pokona³ go, jednak to mo¿e byæ dla ciebie dobra wskazówka. Demonolog jest potê¿nym magiem otoczonym hordami potworów, które uwiêzi³ w swoim sanktuarium. Je¶li go znajdziesz i zg³adzisz to wg. Drognana na pewno odkryjesz lokalizacjê grobowców. Porozmawiaj z Jerhynem - on zna sekretne przej¶cie do Haremu, który jest pocz±tkiem trudnej drogi do pokonania z³a. Jednej nocy krzyki przesz³y echem po Lut Gholein. To biedne dziewczêta by³y wiêzione przez sp³odzone w Piekle demony i zmuszane do nierz±du. Odwa¿ni stra¿nicy próbowali zepchn±æ potwory do defensywy i w konsekwencji do ucieczki, jednak okazali siê zbyt s³abi. Demony kontynuowa³y zniszczenie w dolnych czê¶ciach pa³acu. Jerhyn otwiera je dla ciebie, by doprowadzi³y ciê do Tajemnego Sankturarium.
Zadanie zostaje uaktywnione podczas rozmowy z Drognanem i Jerhynem, po aktywacji ostatniego zadania.
W Pa³acowych Piwnicach na poziomie 3 znajdziemy portal do Tajemnego Sanktuarium. Udajemy siê tam w celu poszukiwania Dziennika Horazona. Po jego odnalezieniu i odczytaniu otworzy siê portal do Kanionu Maga. Przechodzimy przez niego...

DEMONOLOG
Cel Misji: Zabiæ Demonologa;
Miejsce: Tajemne Sanktuarium;
Zleceniodawca: Zadanie uaktywnia siê po spotkaniu Demonologa;
Nagroda: Znak w³a¶ciwego grobowca.


Zadanie ¶ci¶le powi±zane z poprzednim. Dziennika Horazona pilnuje jego autor, czyli Horazon Musimy go pokonaæ. Gdy ju¿ tego dokonamy uka¿e nam siê znak prawdziwego Grobowca Tal Rasha, który znajduje siê w Kanionie Maga.

SIEDEM GROBOWCÓW
Cel Misji: Zabiæ Duriela;
Miejsce: Grobowiec Tal Rashy;
Zleceniodawca: Jerhyn;
Nagroda: Mo¿liwo¶æ przej¶cia do Aktu III.

Udowodni³e¶ ju¿ swoje umiejêtno¶ci i odwagê. Jerhyn postanowi³ zaufaæ ci w sprawie, o której wcze¶niej nie chcia³ mówiæ. Wraz z Drognanem postanowili daæ szanse mrocznemu wêdrowcy, który niedawno uwolni³ ich ¶wiat od Diablo. Drognan wierzy, ¿e to sam Diablo przemierza pustynie w poszukiwaniu sekretnego grobowca, gdzie wielki Horadrim, Tal Rasha uwiêzi³ Baala. Znajd¼ w³a¶ciwy grobowiec Tal Rasha.
Zadanie uaktywnione jest przez Jerhyna po osi±gniêciu 21 poziomu lub poprzez wykonanie zadañ od pierwszego do trzeciego.
W prawdziwym Grobowcu Tal Rasha odnajdziemy podest z otworem na Laskê Horadrimów. Umieszczamy w nim laskê, otworzy nam siê wówczas przej¶cie do Komnaty Tal Rasha. Za nim wejdziemy do owej komnaty, bêdziemy musieli pokonaæ pierw stra¿nika - Duriela. Gdy ju¿ tego dokonamy udajemy siê do wnêtrza gdzie czeka na nas uwiêziony Archanio³ Tyrael. Po uwolnieniu go udajemy siê do miasta, gdzie po rozmowie z Jerhynem i nastêpnie Meshifem, odp³ywamy statkiem do Kurast...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.duelmastersteam.pun.pl www.bsntuo.pun.pl www.abc-naruto.pun.pl www.inzynieriabezpieczenstwa.pun.pl www.mag-team.pun.pl