Moderator
SIEDLISKO Z£A
Cel Misji: Zabiæ wszystkie bestie w "Siedlisku Z³a";
Miejsce: Krwawe Wrzosowisko;
Zleceniodawca: Akara;
Nagroda: jeden punkt umiejêtno¶ci do wykorzystania
Zwiadowczynie Kashyi zauwa¿y³y, ¿e pobliska jaskinia nape³ni³a siê mrocznymi stworzeniami i przera¿aj±cymi nieumar³ymi. Akara obawia siê, ¿e zaatakuj± one obozowisko ³otrzyc.
Zadanie uaktywnia sie podczas pierwszej rozmowy z Akar±.
Na Krwawych Wrzosowiskach odnajdujemy jaskiniê o nazwie "Siedlisko Z³a" i wchodzimy do niej. Zabijamy wszystkie znajduj±ce siê tam bestie. Gdy wykonamy zadanie, w jaskini pojawiaj± siê promienie s³oñca, a w Obozowisku czeka na nas wspania³a nagroda.
CMENTARZ SIÓSTR
Cel Misji: Zabiæ Krwaw± Orlicê;
Miejsce: Zimna Równina;
Zleceniodawca: Kashya;
Nagroda: Mo¿liwo¶æ wynajmowania najemników.
Zwiadowczynie Kashyi odkry³y odra¿aj±c± zdradê w swoich szeregach sióstr. Krwawa Orlica, jedna z podobiecznych Kashyi, zosta³a przekonana przez Andariel do przejscia na ciemn± stronê mocy. Musisz pomóc siostrom i zabiæ zdrajczyniê.
Zadanie uaktywnie siê przy rozmowie z Kashy± (je¶li wykona³e¶ pierwszego questa) lub po wej¶ciu na cmentarz.
Krwaw± Orlicê spotkamy na Cmentarzu obok Zimnej Równiny. Otoczona bêdzie spor± liczb± nieumar³ych - szkieletów oraz zombi. Najlepiej skupiæ siê od razu na Orlicy poniewa¿ po jej zabiciu potwory bêd±ce w pobli¿u tak¿e zgin±. Orlica ca³y czas ucieka i strzela z ³uku, dlatego dla postaci walcz±cych w zwarciu, zabicie jej mo¿e sprawiæ niema³y problem.
W POSZUKIWANIU CAINA
Cel Misji: Znale¼æ pergamin i uratowaæ Caina;
Miejsce: Kamienne Pola, Mroczna Knieja, tristram;
Zleceniodawca: Akara;
Nagroda: Deckard Cain identyfikuje nam przedmioty za darmo i podró¿uje wraz z nasz± postaci± pomiêdzy aktami; Akara da nam pier¶cieñ
Akara informuje ciebie, ¿e walka ze z³em jest niezwykle trudna i pomóc nam mo¿e najlepiej wyszkolony w historii tajemnej wiedzy mêdrzec znany jako Deckard Cain. Konieczne jest dotarcie do Tristram, gdzie jest uwiêziony.
Zadanie uaktywnia siê podczas rozmowy z Akar±, po zabiciu Krwawej Orlicy albo przez odnalezienie drzewa Inifussa.
D³uga i ciekawa misja. Najpierw musimy zdobyæ pergamin, który znajduje siê na Drzewie Iniffusa w Mrocznej Kniei (aby siê tam dostaæ trzeba przej¶æ przez podziemny tunel; wej¶cie do niego znajduje siê w Kamiennych Polach). Nastêpnie, gdy ju¿ tego dokonamy, udajemy siê z ów pergaminem do Akary. Ta odczyta tajemne znaki i przeka¿e nam rozszyfrowany pergamin. Wtedy musimy siê udaæ z powrotem na Kamienne Pola, odnale¼æ Kr±g Kamieni i aktywowaæ je klikaj±c na nie w takiej kolejno¶ci jak jest napisane na pergaminie. Gdy ju¿ to zrobimy otworzy siê czerwony portal, który przeniesie nas do tristram. Tam stoczymy bitwy ze spor± liczb± besti (w tym z zamienionym w demona Griswoldem). W centrum zniszczonej wioski znajdziemy zamkniêtego w klatce Deckarda Caina. Po uwolnieniu go udajmy siê do Obozowiska i pogadajmy z Cainem i Akar± o nagrodach.
ZAPOMNIANA WIE¯A
Cel Misji: Zabiæ z³± Hrabinê;
Miejsce: Czarne Moczary;
Zleceniodawca: Ksiêga w Kamiennych Polach;
Nagroda: Skarb.
Ksiêga g³osi, ¿e hrabina zosta³a spalona ¿ywcem. Jej zamek przepe³niony okrutnymi potworami popada w ruinê. Posta³a tylko wznosz±ca siê wysoko nad spalonymi lochami wie¿a. Bogactwo hrabiny mia³o byæ przekazane duchowieñstwu, jednak plotki g³osz±, ¿e wiêkszo¶æ zosta³a spopielona w wie¿y.
Zadanie uaktywnia siê kiedy znajdziesz ksiêge lub Zapomnian± Wie¿ê.
Wêdruj±c przez Kamienne Pola powinni¶my znale¼æ star± ksiêgê. Po przeczytaniu jej dowiemy siê, ¿e w Zapomnianej Wie¿y na Czarnych Moczarach ¿yje z³a hrabina, która przed wiekami zosta³a tam pogrzebana ¿ywcem. Musimy odnale¼æ ow± Wie¿ê, zej¶æ na dó³ (piêæ poziomów) walcz±c po drodze z bestiami i zabiæ Hrabinê. Pó¼niej pozostaje ju¿ tylko pozbieraæ tony z³ota, które zostawi³a nam demonica.
Poziomy Zapomnianej Wie¿y s± rozleglejsze na poziomach trudno¶ci Koszmar i Piek³o.
Nagroda w grze dla wielu graczy jest jedna.
NARZÊDZIA PRACY
Cel Misji: Znale¼æ Mallus Horadrimów;
Miejsce: Koszary;
Zleceniodawca: Charsi;
Nagroda: Nasycenie przedmiotu magicznymi w³a¶ciwo¶ciami.
Kiedy Charsi uciek³a z Klasztoru zostawi³a tam Mallus, zaczarowany m³ot. Je¶li bêdziesz móg³ odzyskaæ go, ona u¿yje jego magii, by wzmocniæ jedn± z twoich broni czy zbroji. Mallus jest strze¿ony przez Kowala.
Zadanie uaktywnione jest przy rozmowie Charsi po pokonaniu Hrabiny albo podczas wej¶cia do Wewnêtrznego Monastyru.
Wejd¼my do Klasztoru, który znajduje siê na Wy¿ynie Tamoe. Zabijmy wszystkie bestie i poszukajmy wej¶cia do Koszar. Tam spotkamy Kowala. Zabijmy go, wejd¼my do jego ku¼ni i zabierzmy le¿±cy tam m³ot (Mallus Horadrimów). Udajmy siê z nim do Charsi. Ta w nagrodê nasyci nam magicznymi w³a¶ciwo¶ciami wybrany przez nas przedmiot. Przedmiot ten musi byæ niemagiczny. Po nasyceniu stanie siê przedmiotem rzadkim.
Nagroda w grze dla wielu graczy: Wszyscy gracze w dru¿ynie otrzymuj± nagrodê.
Pamiêtaj: Musisz mieæ ukoñczony co najmniej 8 poziom, by wype³niæ to zadanie.
SIOSTRY RZEZI
Cel Misji: Znale¼æ i zabiæ Andariel;
Miejsce: Klasztor;
Zleceniodawca: Deckard Cain;
Nagroda: Z³oto, cenny kamieñ oraz droga do Aktu II.
Nadszed³ czas, by stawiæ czo³o królowej demonów Andariel, która przekabaci³a ³otrzyce na swoj± stronê i zbeszcze¶ci³a ich staro¿ytny klasztor. Konieczne jest zabicie jej zanim klasztor stanie siê wieczn± placówk± Piek³a i z³o opanuje ca³y ¶wiat.
Zadanie uaktywnione jest przy rozmowie z Decardem Cainem albo poprzez wej¶cie do czwartego poziomu katakumb.
Po zabiciu Kowala udajemy siê dalej w g³±b Koszar. Pó¼niej schodzimy do wiêzienia (3 poziomy), zabijamy bestie i schodzimy do Wewnêtrznego Klasztoru. Stamt±d udajemy siê do Katedry i szukamy zej¶cia do Katakumb. Na ostanim, czwartym poziomie Katakumb znajduje siê Pani Cierpienia - Andariel. Zabijmy j± i zbierzmy ³upy. Na koniec udajmy siê do Obozowiska i pogadajmy z Warrivem. Po rozmowie zabierze on nas do Lut Gholein.
Offline